100 thoughts on “Thomas Rhett – Marry Me

  • October 15, 2019 at 1:09 am
    Permalink

    I’m trying not to cry cause my step dad listened to this and I miss him he’s gone

    Reply
  • October 15, 2019 at 5:28 am
    Permalink

    This video is very depressing but I can't stop watching it

    Reply
  • October 15, 2019 at 4:42 pm
    Permalink

    πŸŽ™β—πŸŒ«πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸŒ«πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŽ™β—πŸ’ŽπŸŒ«πŸ’Ž

    Reply
  • October 15, 2019 at 9:10 pm
    Permalink

    This song garbo

    Reply
  • October 15, 2019 at 9:44 pm
    Permalink

    69likes I talk to my crush

    Reply
  • October 15, 2019 at 9:46 pm
    Permalink

    omg! where's part 2??!! 😱

    Reply
  • October 15, 2019 at 10:44 pm
    Permalink

    This song hits hard

    Reply
  • October 16, 2019 at 1:05 am
    Permalink

    This song is like a movie 😭❀ is there a better song than this one?

    Reply
  • October 16, 2019 at 3:50 pm
    Permalink

    After 4 long years i met my best friend and I'll never let him go. This song was for him bc I never knew he was the one for me. I couldn't ask for anything different only if he with me that's all I want. I love u so much Joey O'Saile.πŸ’™β€οΈ

    Reply
  • October 16, 2019 at 7:54 pm
    Permalink

    Part 2 plz

    Reply
  • October 16, 2019 at 7:57 pm
    Permalink

    Part 2 plz

    Reply
  • October 16, 2019 at 7:57 pm
    Permalink

    Part 2 plz

    Reply
  • October 16, 2019 at 8:58 pm
    Permalink

    Oh my God this gives me chills makes me think about my best friend who i had a huge crush on in school

    Reply
  • October 16, 2019 at 9:34 pm
    Permalink

    nice song make more songs like this one very inspirational.

    Reply
  • October 17, 2019 at 3:24 am
    Permalink

    Plz someone what is this movie?

    Reply
  • October 17, 2019 at 7:39 pm
    Permalink

    I am exactly the guy in this music video, this hit me hard.

    Reply
  • October 17, 2019 at 8:17 pm
    Permalink

    Can you hear me sobbing?

    Reply
  • October 17, 2019 at 9:36 pm
    Permalink

    I was in my bestfriends wedding. sadly sun glasses werent aloud so i had to hold back the tears and let my chest feel like it was going to explode. I aint felt that numb since the death of my Grandfather. To this day we are still bestfriends and im the Godfather to there child. But everytime im around her i get that same pressure on my chest. Feels like my hearts shatters over and over again. I can say i feel everyones pain that has been through the same thing. Maybe She Will Never Read This… 472037

    Reply
  • October 17, 2019 at 11:40 pm
    Permalink

    She wants to get married, she wants it perfect
    She wants her grandaddy preaching the service
    Yeah, she wants magnolias out in the country
    Not too many people, save her daddy some money
    Ooh, she got it all planned out
    Yeah, I can see it all right now
    I'll wear my black suit, black tie, hide out in the back
    I'll do a strong shot of whiskey straight out the flask
    I'll try to make it through without crying so nobody sees
    Yeah, she wanna get married
    But she don't wanna marry me
    I remember the night when I almost kissed her
    Yeah, I kinda freaked out, we'd been friends for forever
    And I always wondered if she felt the same way
    When I got the invite, I knew it was too late
    And I know her daddy's been dreading this day
    Oh, but he don't know he ain't the only one giving her away
    I'll wear my black suit, black tie, hide out in the back
    I'll do a strong shot of whiskey straight out the flask
    I'll try to make it through without crying so nobody sees
    Yeah, she wanna get married
    But she don't wanna marry me
    Bet she got on her dress now, welcoming the guests now
    I could try to find her, get it off of my chest now
    But I ain't gonna mess it up, so I'll wish her the best now
    So I'm in my black suit, black tie, hiding out in the back
    Doing a strong shot of whiskey straight out the flask
    I'll try to make it through without crying so nobody sees
    Yeah, she wanna get married
    Yeah, she gonna get married
    But she ain't gonna marry me
    Whoa, she ain't gonna marry me, no

    Reply
  • October 18, 2019 at 5:55 am
    Permalink

    So as a person who listens to gospel,battle rap, jazz…. i just became a fan of his!!! Sign me up for more of this! Beautifully written and shot!!!

    Reply
  • October 18, 2019 at 5:55 pm
    Permalink

    Amazing song

    Reply
  • October 19, 2019 at 5:02 am
    Permalink

    I feel this song and still is one of my favorites. I've known this girl since she was born because our moms have been friends since they were kids. We grew up together and I always had a crush on her but then one day they moved away. I was 8 at the time so I wasn't to devastated and kind of forgot about her. Fast forward a couple years and I'm a junior in high school. I've developed a very shy personality because I am disabled (cerebral palsy, from when I was born). I don't really talk to girls or the popular kids but, one day I get a call from my childhood. She wants to know if I can come down for the week end for her prom because her date ditched her. I'll admit I thought about saying no because I haven't seen or talked her in 8 years. But I felt like I should, and I did. From the moment I reached her house she yelled my name and to "come down here!" and I said "make me!" just as if we were never apart. From that moment I knew that I could see myself with her. But, the sad thing is that she doesn't feel any sort of romantic emotions towards me and has repeatedly told me she doesn't want to marry anyone even though she's has had many boyfriends, which I get is normal for her age but I've put my heart and soul into making sure she's ok. I've stayed up many hours thinking about her but she seems to not care. I'm just hoping that she'll realize that the guys she dates are terrible and I know I'm not perfect but I do try and work my hardest to be there for her and that she'll come to me, like in the video but, that's just fantasy and won't happen to me.

    TLDR: I miss you Kise

    Reply
  • October 19, 2019 at 6:16 pm
    Permalink

    I don't know why I feel like Duckie in Sixteen Candles

    Reply
  • October 20, 2019 at 11:49 am
    Permalink

    Thomas we need a sequel

    Reply
  • October 20, 2019 at 11:51 am
    Permalink

    Honestly your songs hit those nerves that need to be hit. The growing pains we need to truly move on in life

    Reply
  • October 20, 2019 at 11:58 am
    Permalink

    Please come to medicine hat

    Reply
  • October 20, 2019 at 12:41 pm
    Permalink

    I honestly hate that people have to go through things like this in life but everything happens for a reason and no matter how horrible and brutal your life has been up to this point it will get better

    Reply
  • October 20, 2019 at 12:41 pm
    Permalink

    Stuff like this doesn't go on forever but fuck it hurts

    Reply
  • October 20, 2019 at 1:30 pm
    Permalink

    The country genre is
    killin' em all right now!

    Reply
  • October 20, 2019 at 10:52 pm
    Permalink

    Who's have a full movie this music video.

    Reply
  • October 21, 2019 at 5:15 am
    Permalink

    I would so play this on my ex-girlfriends wedding

    Reply
  • October 21, 2019 at 9:15 am
    Permalink

    How sad

    Reply
  • October 21, 2019 at 11:52 pm
    Permalink

    This song makes me cry 😭
    Please like I have never had a like before!
    Edit: Thanks so much!!!! This is the most likes I have ever had.

    Reply
  • October 22, 2019 at 3:09 am
    Permalink

    3 likes and i’ll kick my crush in the vagina

    Reply
  • October 22, 2019 at 4:22 am
    Permalink

    why else would she be in her dress and just ditch her wedding to go find where Sam is?

    Reply
  • October 22, 2019 at 8:15 pm
    Permalink

    anybody else notice how the gift he brought to the wedding was wrapped in her tie dyed tee

    Reply
  • October 22, 2019 at 8:45 pm
    Permalink

    Me: does not listen to love songs because they make me sad
    This song: pops up on my feed
    Me: β€œaww, this song looks cute. I know I don’t like love songs but I like Thomas Rhett, he writes good stuff.”
    listens to it
    regrets

    Reply
  • October 23, 2019 at 2:10 am
    Permalink

    So… haha… not crying at all…

    Reply
  • October 23, 2019 at 3:57 am
    Permalink

    DominicanQueen07i miss J-dog. 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
    😭😭😭😭 J-dog is what me, Marie, Jaxon, and Lauren t called an old classmate. Her real name was Jalyn.😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 she was the only one who stood up for me remember what i said earlier about , u scratch my back, i scratch your´s thats what we did to each other, we stood up for each other. she was family, yet not family, thats y i miss her so much.😭😭😭😭😭 we were close, really, really, really, close. cuz like i said, we were family, yet not family. thats y i miss her so much.😭

    Reply
  • October 23, 2019 at 11:32 am
    Permalink

    I'm 30… but whenever i watch this music video, it always makes me feel like i'm 16.

    Reply
  • October 23, 2019 at 2:36 pm
    Permalink

    Go listen to her version created McKenna Grace, also Elle Mears created her version, both sound amazing. 😭

    Reply
  • October 23, 2019 at 4:36 pm
    Permalink

    So this is how Jim felt in the Office…

    Reply
  • October 23, 2019 at 5:15 pm
    Permalink

    She got married, but she didn't marry me…. πŸ™

    Reply
  • October 24, 2019 at 5:01 am
    Permalink

    I met the loml who challenges everything I believed sticks with me through everything and feels like home…. but nothing works out for us so we had to let go and we’re just friends now

    Reply
  • October 24, 2019 at 10:13 am
    Permalink

    Always shoot your shot

    Reply
  • October 24, 2019 at 1:01 pm
    Permalink

    See the conclusion of this MV with Rhett's "Remember You Young" MV

    Reply
  • October 24, 2019 at 6:32 pm
    Permalink

    If you really love someone, tell them before they find someone else.

    Reply
  • October 24, 2019 at 9:46 pm
    Permalink

    Wow the girl is gorgeous….really have a thing for blue eyes and brown hair.

    Reply
  • October 24, 2019 at 10:23 pm
    Permalink

    Here before 2 million views

    Reply
  • October 24, 2019 at 10:24 pm
    Permalink

    Love you Tiff

    Reply
  • October 25, 2019 at 12:30 am
    Permalink

    I love this song

    Reply
  • October 25, 2019 at 1:02 am
    Permalink

    My kids are so going out on the song

    Reply
  • October 25, 2019 at 1:13 am
    Permalink

    She's gonna marry you but the video is finished too fast😭😭😭

    Reply
  • October 25, 2019 at 5:57 am
    Permalink

    Wow a song can leave us on a cliff hanger

    Reply
  • October 25, 2019 at 9:19 pm
    Permalink

    This song would have been in my wedding! 22 years still going strong

    Reply
  • October 25, 2019 at 9:58 pm
    Permalink

    Dude! We've been waiting for part two for almost *THREE YEARS*! When you gonna make it? πŸ™

    Reply
  • October 26, 2019 at 1:10 pm
    Permalink

    There is a cat moew in it

    Reply
  • October 26, 2019 at 7:09 pm
    Permalink

    Here after the remember you young video πŸ₯ΊπŸ₯Ί

    Reply
  • October 27, 2019 at 2:10 pm
    Permalink

    I went to your concert

    Reply
  • October 28, 2019 at 2:55 am
    Permalink

    So sad i have tjoz amazing connection with a man and we are friends and we both had bad relationships so miss him

    Reply
  • October 28, 2019 at 4:55 am
    Permalink

    Fabulous song. Sad but fabulous too.

    Reply
  • October 28, 2019 at 4:56 am
    Permalink

    Sometimes NO is the best answer you can get.

    Reply
  • October 28, 2019 at 2:39 pm
    Permalink

    0:40 that little girl is the young version of the girl who gets married

    Reply
  • October 28, 2019 at 7:45 pm
    Permalink

    Someone know who is the actor?? I actually fall in love with him but hi dont wanna marry me✌

    Reply
  • October 29, 2019 at 3:16 am
    Permalink

    She wants to get married, she wants it perfect
    She wants her grandaddy preaching the service
    Yeah, she wants magnolias out in the country
    Not too many people, save her daddy some money

    Ooh, she got it all planned out
    Yeah, I can see it all right now

    I'll wear my black suit, black tie, hide out in the back
    I'll do a strong shot of whiskey straight out the flask
    I'll try to make it through without crying so nobody sees
    Yeah, she wanna get married
    But she don't wanna marry me

    I remember the night when I almost kissed her
    Yeah, I kinda freaked out, we'd been friends for foreverΒ 
    And I always wondered if she felt the same way
    When I got the invite, I knew it was too late

    And I know her daddy's been dreading this day
    Oh, but he don't know he ain't the only one giving her away

    I'll wear my black suit, black tie, hide out in the back
    I'll do a strong shot of whiskey straight out the flask
    I'll try to make it through without crying so nobody sees
    Yeah, she wanna get married
    But she don't wanna marry me

    Bet she got on her dress now, welcoming the guests now
    I could try to find her, get it off of my chest now
    But I ain't gonna mess it up, so I'll wish her the best now

    So I'm in my black suit, black tie, hiding out in the back
    Doing a strong shot of whiskey straight out the flask
    I'll try to make it through without crying so nobody sees
    Yeah, she wanna get married
    Yeah, she gonna get married
    But she ain't gonna marry me
    Whoa, she ain't gonna marry me, no

    Reply
  • October 30, 2019 at 4:08 am
    Permalink

    I just pounded myself blame on my fate why we are not meant to believe ill try carrying on rest my life without crying so no body know she got married but didn't marry me just reversed the lyrics that my real life experience so this song real hit me to core

    Reply
  • October 30, 2019 at 2:35 pm
    Permalink

    Syedihhh akutuuuu..trnyta nikah ama yg laenn😒😒😒

    Reply
  • October 31, 2019 at 10:51 am
    Permalink

    Who else thinks that this song should be made into a movie

    Reply
  • October 31, 2019 at 1:05 pm
    Permalink

    The notion of marriage sounds romantic but a couple years in…it SUCKS. Everything they joke about with marriage is true. TRUST. Don't do it

    Reply
  • October 31, 2019 at 5:35 pm
    Permalink

    Wow so sexy

    Reply
  • November 1, 2019 at 12:16 am
    Permalink

    THIS SHOULD BE A MOVIE

    Reply
  • November 1, 2019 at 11:12 am
    Permalink

    But than she coming back to u right πŸ’•πŸ’•πŸ’•I love this song🎢🎢🎢🎢

    Reply
  • November 2, 2019 at 4:33 pm
    Permalink

    He gives me chills

    Reply
  • November 2, 2019 at 10:02 pm
    Permalink

    The worst feeling ever is being in love with someone and knowing you can't be with them.

    Reply
  • November 3, 2019 at 12:41 am
    Permalink

    Mary me is my favorite song

    Reply
  • November 3, 2019 at 2:29 am
    Permalink

    β€œyeah she wanna get married… but she don’t wanna marry me” it be like that 😣

    Reply
  • November 3, 2019 at 7:32 pm
    Permalink

    towards the end, he goes back to place where they both almost kissed that one time in high school so when she went looking for Sam, she didn't need to ask anyone where he was cause in the back of her mind she already knew therefore, that moment she realized he loves her and that she loves him back. Thats why she showed up without the ring on her finger cause she couldn't marry that guy knowing deep down that she was in love with Sam the whole time and just wanted so desperatly to get married.

    Reply
  • November 3, 2019 at 9:03 pm
    Permalink

    Did she come back wondering why he left? Or did she come back to marry her best friend

    Reply
  • November 3, 2019 at 10:58 pm
    Permalink

    still listening to this song and still blast it through my sound system

    Reply
  • November 4, 2019 at 4:07 am
    Permalink

    This song is painful. All the what ifs, what would, where to, and whys collated in one song. 😭😭😭😭😭

    Reply
  • November 4, 2019 at 5:29 am
    Permalink

    Let’s see how many unlikes I can get goal is 2k

    Reply
  • November 4, 2019 at 2:13 pm
    Permalink

    https://youtu.be/6fHIkq3-Nqc

    Reply
  • November 4, 2019 at 5:06 pm
    Permalink

    Who wants to know

    Reply
  • November 4, 2019 at 11:56 pm
    Permalink

    I love this song. I don't listen to country much and I didn't growing up in a black household but we did listen to it, just rarely. My fave of all time is Garth of course.

    Reply
  • November 5, 2019 at 2:33 am
    Permalink

    There’s this girl I have a crush on and I’m in high school I’m just to nervous to talk to her y’all have any suggestion please reply πŸ™

    Reply
  • November 5, 2019 at 5:22 am
    Permalink

    Breaks me every time I watch this. I think back to college always being in the friend zone. Later they leave the guy to tell me that they wish more guys were like me but nothing ever happened. Hurts.

    Reply
  • November 6, 2019 at 1:02 am
    Permalink

    This happened to me and girlfriend

    Reply
  • November 6, 2019 at 6:53 pm
    Permalink

    Love this song and takes me back down memory lane and the ending just hits you hard WOW πŸ™

    Reply
  • November 7, 2019 at 3:41 pm
    Permalink

    Last for suggested videos fucked the end for me :/

    Reply
  • November 8, 2019 at 1:48 am
    Permalink

    So sad😭😭

    Reply
  • November 8, 2019 at 1:39 pm
    Permalink

    this is a bop

    Reply
  • November 8, 2019 at 2:36 pm
    Permalink

    Who is listening to this beautiful song in 2019??

    Reply
  • November 8, 2019 at 10:05 pm
    Permalink

    The pop ups at the end for other videos is annoying its ruined the ending if this video.

    Reply
  • November 9, 2019 at 1:37 am
    Permalink

    Fav song

    Reply
  • November 9, 2019 at 3:31 am
    Permalink

    best song ever

    Reply
  • November 9, 2019 at 3:38 pm
    Permalink

    I have watched this video so many times. It was very disappointing to instead of seeing the end of the video all you see is embedded links to other videos. The last scene is the best part!!

    Reply
  • November 9, 2019 at 9:24 pm
    Permalink

    2:30 the tie movement wasn't necessary.

    Reply
  • November 10, 2019 at 12:58 am
    Permalink

    I went to your 2019 hot summer tour and u touched my hand!!!!!!! U made my day that day playing this song also❀️❀️❀️❀️❀️❀️❀️

    Reply
  • November 11, 2019 at 5:06 am
    Permalink

    Can we sign a petition, and get a part 2? πŸ™

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *