SHANTALE 21 IS MY NEW GIRLFRIEND | Shantale 21 Musically Compilation 2018 Top Muser |PEOZN REACTION


Let’s go back for a second Gucci guys put your game put your game you can put your gang. What’s your game? You gonna spread their ass on Field so guys. It’s your boy killed in here and today I’m going to reacting to another music compilation this one is by a girl called Chantal to anyone I’m not really trying to pronounce her name, but That’s all i’ma say Actually did my research on this girl She’s like 20 or 21, and I’ve only seen like one of her pictures So this is gonna be surprised to me actually one of you guys told me to react to her So let’s get right into him actually be fresh start this reaction. I just want to apologize for not uploading In the last couple of days, I’m gonna try and bring that consistency back and upload more often You’re free I know it I know it yes. I had him so it okay. Let it slip no Wrong Look at them sighs money, what is that? Well? She’s so sick, bro And she nodded rose to her skin tone Well Look at that skirt. I know for damn sure she can’t walk in dumb bitches That should have started hard money But she still look cute his father All I see is James Ellis That millio But she’s sexy Oh Rome with the molasses on she’d be looking like them Hard ass sub teachers that everyone was God at least you got that hard ass up chichi once ruff. She’d been looking She looking like a snake She looks smart to run But what the fuck is that honor that’s nice You still call that shit a choker looks like you just got a fucking bunch of totally forgot the shit our honor no Have you Schuester look Well is it just me or does she kind of look like? Taylor, Alessia Tanner fox girlfriend out on my feasor. It’s girlfriend of some shit, but she kind of look like her to me You’ll be never rich you never talking you’ll be never Oh God let’s go back for a second wrong yeah pay attention to when she turns around look at that curve Oh my god Tell me what I got to do to make you mine for life We could make money all day making love to the next time. Oh we can do that. You’re home, baby Just hit me have your film I Should be looking safety dancing some fucking for Christmas sighs look at her eyes, man It’s holy Pearls bro She can belly dance children How does she like six her every time she switches outfits they wrote the fun I Like this thing I do It and She just swing – bro, I don’t know it seems But yeah that was it for this video, hope you guys enjoy the reaction and the video Once again, I’m sorry that I haven’t been uploading that much, but I’ll try to be more active and more consistent But y’all make sure to subscribe like the video. I’m gonna be uploading very consistently from now on Just y’all niggas got a support in sauce y’all niggas ready you know What you guys put your game put your game? Please go you can put your gang put your game you guys read their ass on no change

7 thoughts on “SHANTALE 21 IS MY NEW GIRLFRIEND | Shantale 21 Musically Compilation 2018 Top Muser |PEOZN REACTION

  • January 23, 2018 at 1:37 am
    Permalink

    Can you reaction kimberly vazques musically this is the video https://youtu.be/Jq_FsbDD51Y 🙏🙏🙏 💪💪💪 ✌✌ 😱😱😱

    Reply
  • April 11, 2018 at 7:36 pm
    Permalink

    Can you plz react to thailian next

    Reply
  • December 21, 2018 at 5:40 am
    Permalink

    Can you react to girls vs boys belly dancing

    Reply
  • December 29, 2018 at 3:57 pm
    Permalink

    you both are perfect as a couple

    Reply
  • December 29, 2018 at 4:00 pm
    Permalink

    can you react to male or ona belly dance

    Reply
  • December 29, 2018 at 4:03 pm
    Permalink

    your eyes are sooo pretty

    Reply
  • July 18, 2019 at 12:03 pm
    Permalink

    Ur eyes 😍😍😍

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *