100 thoughts on “H.E.R. – Slide (Official Video) ft. YG

  • December 2, 2019 at 9:12 pm
    Permalink

    I like YG's verse.

    Reply
  • December 2, 2019 at 10:07 pm
    Permalink

    Most boring video ever. So uncreative so uninventive. Lame

    Reply
  • December 3, 2019 at 2:04 am
    Permalink

    H.E.R. flow is so dope

    Reply
  • December 3, 2019 at 3:30 am
    Permalink

    Girl fucking yessss 😍

    Reply
  • December 3, 2019 at 5:20 am
    Permalink

    2 weeks already 24 Million Views !!! Das right 💯👍🏽

    Reply
  • December 3, 2019 at 7:16 am
    Permalink

    👀🔥yess ahhh

    Reply
  • December 3, 2019 at 12:01 pm
    Permalink

    I can't wait for a club to play this song!! I hope whatever club I go to, I'm going to recommend to the djs to play this song 👏🎶💃👏🎶

    Reply
  • December 3, 2019 at 4:46 pm
    Permalink

    this has to be the best song of 2019… just saying here. lol

    Reply
  • December 3, 2019 at 6:24 pm
    Permalink

    This is by far the best and smoothest song I have ever heard. Hyped me so much, that I listen to H.E.R. every day multiple times. <3 Cheers ! YAY!

    Reply
  • December 3, 2019 at 6:46 pm
    Permalink

    This been on repeat all morning 💞

    Reply
  • December 3, 2019 at 7:01 pm
    Permalink

    Can a voice be sexy?

    Reply
  • December 3, 2019 at 8:59 pm
    Permalink

    When we gone slide?

    Reply
  • December 3, 2019 at 11:14 pm
    Permalink

    Yeee!

    Reply
  • December 3, 2019 at 11:43 pm
    Permalink

    Shit slidinnnnnnn

    Reply
  • December 3, 2019 at 11:48 pm
    Permalink

    White girls forehead>black girls fo’head

    Reply
  • December 4, 2019 at 12:20 am
    Permalink

    MUSGÃO DA POR**♥️♥️♥️♥️

    Reply
  • December 4, 2019 at 12:43 am
    Permalink

    Salute! This shit slap ! Da Bay mane! Yeeee Rip jacka Rip Mac Dre

    Reply
  • December 4, 2019 at 2:16 am
    Permalink

    My shit luv HER

    Reply
  • December 4, 2019 at 3:26 am
    Permalink

    She favors Lauren Hill

    Reply
  • December 4, 2019 at 4:42 am
    Permalink

    Anyone else from the Bay 👀

    Reply
  • December 4, 2019 at 7:27 am
    Permalink

    It's the fact that even her car being this old school Cadillac is a harder flex and smoother vibe than any boring sports car could've been. True to the West culture, she ain't try too hard cause she making money now 👏🏽👏🏽👏🏽

    Reply
  • December 4, 2019 at 7:40 am
    Permalink

    I seriously thought a guy sung this.🤦🏽

    Reply
  • December 4, 2019 at 8:02 am
    Permalink

    Vallejo's Princess!

    Reply
  • December 4, 2019 at 9:31 am
    Permalink

    I get Lauren Hill meets Rihanna with some Aaliyah on the side vibes from H.E.R.

    Reply
  • December 4, 2019 at 10:57 am
    Permalink

    Black chicks rule

    Reply
  • December 4, 2019 at 5:56 pm
    Permalink

    Swag wher her does music like this is fire 🔥

    Reply
  • December 4, 2019 at 6:56 pm
    Permalink

    What’s the dance move called when they just hop from left to right? Looks so smooth

    Reply
  • December 4, 2019 at 7:58 pm
    Permalink

    Making me homesick

    Reply
  • December 4, 2019 at 8:25 pm
    Permalink

    Slide ..mmmmhmmmmmm delixiousss

    Reply
  • December 4, 2019 at 10:15 pm
    Permalink

    Yeeeeee Much Love From FRE$NO!

    Reply
  • December 4, 2019 at 10:46 pm
    Permalink

    I heard this advertisemnt played played twice alternative hip-hop and r&b…. #📸 -Nov 1, 2020 delay.#🙏..🅿️

    Reply
  • December 4, 2019 at 10:52 pm
    Permalink

    This just went from 45K- #M hits withing 5 min of my #rp #🤐.

    Reply
  • December 4, 2019 at 11:49 pm
    Permalink

    YG fucked this song up…. dam this shit was jamming before his dirty breath got on the track

    Reply
  • December 5, 2019 at 3:18 am
    Permalink

    Check out my jerseys on Instagram @bad_bitches_only_559 and follow my page

    Reply
  • December 5, 2019 at 4:03 am
    Permalink

    Oooooowwwwwwweeeee I love me some yggggg

    Reply
  • December 5, 2019 at 4:26 am
    Permalink

    https://m.youtube.com/watch?v=ELoHA7vGpuA🔥🔥🔥🔥🔥🔥

    Reply
  • December 5, 2019 at 5:33 am
    Permalink

    I love how she doesn’t feel the need to be half naked in this video like so many other female artists do. 🙌🏼🤩

    Reply
  • December 5, 2019 at 9:58 am
    Permalink

    NEW Jamaican Indie Rock music with a cute singer https://youtu.be/wem5W2EpgX0 🇯🇲🙌🎸

    Reply
  • December 5, 2019 at 11:25 am
    Permalink

    Yg ruined the whole song

    Reply
  • December 5, 2019 at 2:33 pm
    Permalink

    I'm the one who thought on YG Entertainment ?

    Reply
  • December 5, 2019 at 3:43 pm
    Permalink

    Melz was here ❤💯🎵🎶R.I.P to my daughter 🙏😇

    Reply
  • December 5, 2019 at 5:50 pm
    Permalink

    like is you agree SHE IS sexy ASF

    Reply
  • December 5, 2019 at 9:08 pm
    Permalink

    Whheew chile. Whos that fine yg at 1:26

    Reply
  • December 5, 2019 at 9:08 pm
    Permalink

    i love how she actully had clothes on, we need more of this!

    Reply
  • December 5, 2019 at 10:41 pm
    Permalink

    Should of had someone from the bay on that song

    Reply
  • December 5, 2019 at 11:34 pm
    Permalink

    This chit slaps

    Reply
  • December 6, 2019 at 12:33 am
    Permalink

    This song has me feelings some type of way. Her voice is so soothing

    Reply
  • December 6, 2019 at 12:39 am
    Permalink

    perriodd d sliddde4ee

    Reply
  • December 6, 2019 at 2:20 am
    Permalink

    Luv u, H.E.R❤️

    Reply
  • December 6, 2019 at 5:09 am
    Permalink

    Vallejo ca …. we on the map babbbbbyyyyyyy Bay Area we the shit

    Reply
  • December 6, 2019 at 7:31 am
    Permalink

    What does she mean "slide" ?🤔

    Reply
  • December 6, 2019 at 8:03 am
    Permalink

    :48-:53 what old song does this sound like. If someone could help me out please

    Reply
  • December 6, 2019 at 8:05 am
    Permalink

    Thissssss is so much……on replay, I fell in love with misic again😍

    Reply
  • December 6, 2019 at 10:22 am
    Permalink

    She’s so talented! She’s also half Filipino.

    Reply
  • December 6, 2019 at 11:29 am
    Permalink

    she Drop it so hard in this video But her voice so soft at the same time🔥

    Reply
  • December 6, 2019 at 2:06 pm
    Permalink

    You always wear them glasses
    You don't wanna let no sucka look you in your eyes, huh?
    Better show off them eyelashes
    You love what you do with a passion
    Oh that shit attractive
    I fuck with you girl
    All you wanna do is gas me
    How we end up in the backseat?
    Just tryna get to the bag
    We on the same page, you the same way
    Only keep the fam' around me
    So let me know what it's gon' be
    I don't plan on gettin' no sleep, while we
    Doin' our thing, movin' too fast
    Candy paint with the windows all black
    Seats crème brûlée, what they gon' say?
    With the top down screamin', "Money ain't a thing"
    We up 'til six in the mornin'
    When the sunrise we'll be on it
    Know I got five, you know it's all live
    Tell me when to go, baby, when we gon' stop
    Everywhere we go, slide, hey, heyUp all night, baby, when we goin' slide?
    Oh, yeah, yeah
    Baby when we goin' slide
    Slide, slide, yeah, slide, oh
    I don't care if we on the run
    Nothin' matters when we one on one
    Lookin' at us 'cause we goin' dumb
    We on the same wave, you the same way
    You know I be down if it's with you
    Where we goin'? Baby, what's the move?
    We should take a trip up to the moon
    Get a room
    Doin' our thing, movin' too fast
    Candy paint with the windows all black
    Seats crème brûlée, what they gon' say?
    With the top down screamin', "Money ain't a thing"
    We up 'til six in the mornin'
    When the sunrise we'll be on it
    Know I got five, you know it's all live
    Tell me when to go, baby, when we gon' stop
    Baby when we go, slide, hey, hey
    Up all night, baby, when we goin' slide?
    Yeah, up all night, baby, when we goin' slide?
    Oh, up all night, baby, when we goin' slide?
    Four hunnid
    I need a baecation
    I need my bitch in an apronBooty all out cookin' bacon
    Orange juice and Ace, so we drankin'
    I only come out when the star's out
    I'm on a mission but we far out
    This city talkin' with a large mouth
    Yeah they after the boy like fall out
    Four hunnid
    Drop it, give me fifty, girl, drop it, give me fifty
    Used to slide with me 'cause you be trippin' when you miss me
    You go hold me close and on yo neck gon' be a hickie
    I ain't gotta do to much I know what get you sticky
    I ain't gotta know astrology I know yo' vibes
    Skip the foreplay you won't let niggas fuck with yo' mind
    I ain't given' out apologies when I'm behind
    Fuckin' up the seats of the brand new ride
    Doin' our thing, movin' too fast
    Candy paint with the windows all black
    Seats crème brûlée, what they gon' say?
    With the top down screamin', "Money ain't a thing"
    We up 'til six in the mornin'
    When the sunrise we'll be on it
    Know I got five, you know it's all live
    Tell me when to go, baby, when we gon' stop
    Baby when we go, slide, hey, hey
    Up all night, baby, when we goin' slide?
    Yeah, up all night, baby, when we goin' slide?
    Oh, up all night, baby, when we goin' slide?
    Fuckin' up the seats of the brand new ride

    Reply
  • December 6, 2019 at 3:36 pm
    Permalink

    https://youtu.be/fObZKfG9LSw 🤔🤔🤔🤔

    Reply
  • December 6, 2019 at 3:36 pm
    Permalink

    Sounds real familiar

    Reply
  • December 6, 2019 at 4:57 pm
    Permalink

    YG fine ass 😻

    Reply
  • December 6, 2019 at 6:02 pm
    Permalink

    Paperchase 4eva!

    Reply
  • December 6, 2019 at 6:57 pm
    Permalink

    Idc if we on the run nothing really matters when we 1 on 1 🔥🔥 sheesh she so cold 🥶

    Reply
  • December 6, 2019 at 7:54 pm
    Permalink

    Gabby SOOO Dope.

    Reply
  • December 6, 2019 at 10:18 pm
    Permalink

    Homegirl got that 707 on the hoodie 😏 I see you! 👀

    Reply
  • December 7, 2019 at 12:03 am
    Permalink

    bro yg ruined the song

    Reply
  • December 7, 2019 at 12:42 am
    Permalink

    She knew she was gonna be famous before she was famous saw her on Maury when she was about 9 or 11

    Reply
  • December 7, 2019 at 1:31 am
    Permalink

    I had to

    Reply
  • December 7, 2019 at 2:13 am
    Permalink

    I love H.E.R.

    Reply
  • December 7, 2019 at 3:16 am
    Permalink

    Y’all notice she didn’t curse in this song? Now that’s official I do that on my channel but this is HARD🔥🔥

    Reply
  • December 7, 2019 at 4:09 am
    Permalink

    This is🔥💫☄️

    Reply
  • December 7, 2019 at 6:01 am
    Permalink

    She kind of looks like Malaysia from basketball wives.

    Reply
  • December 7, 2019 at 7:14 am
    Permalink

    Her is one of my favorite artists today

    Reply
  • December 7, 2019 at 7:27 am
    Permalink

    Like this jam chill.

    Reply
  • December 7, 2019 at 10:47 am
    Permalink

    You always wear them glasses
    You don't wanna let no sucka look you in your eyes, huh?
    Better show off them eyelashes
    You love what you do with a passion
    Oh that shit attractive
    I fuck with you girl
    All you wanna do is gas me
    How we end up in the backseat?
    Just tryna get to the bag
    We on the same page, you the same way
    Only keep the fam' around me
    So let me know what it's gon' be
    I don't plan on gettin' no sleep, while we
    Doin' our thing, movin' too fast
    Candy paint with the windows all black
    Seats crème brûlée, what they gon' say?
    With the top down screamin', "Money ain't a thing"
    We up 'til six in the mornin'
    When the sunrise we'll be on it
    Know I got five, you know it's all live
    Tell me when to go, baby, when we gon' stop
    Everywhere we go, slide, hey, hey
    Up…

    Reply
  • December 7, 2019 at 10:49 am
    Permalink

    You always wear them glasses
    You don't wanna let no sucka look you in your eyes, huh?
    Better show off them eyelashes
    You love what you do with a passion
    Oh that shit attractive
    I fuck with you girl
    All you wanna do is gas me
    How we end up in the backseat?
    Just tryna get to the bag
    We on the same page, you the same way
    Only keep the fam' around me
    So let me know what it's gon' be
    I don't plan on gettin' no sleep, while we
    Doin' our thing, movin' too fast
    Candy paint with the windows all black
    Seats crème brûlée, what they gon' say?
    With the top down screamin', "Money ain't a thing"
    We up 'til six in the mornin'
    When the sunrise we'll be on it
    Know I got five, you know it's all live
    Tell me when to go, baby, when we gon' stop
    Everywhere we go, slide, hey, hey
    Up all night, baby, when we goin' slide?
    Oh, yeah, yeah
    Baby when we goin' slide
    Slide, slide, yeah, slide, oh
    I don't care if we on the run
    Nothin' matters when we one on one
    Lookin' at us 'cause we goin' dumb
    We on the same wave, you the same way
    You know I be down if it's with you
    Where we goin'? Baby, what's the move?
    We should take a trip up to the moon
    Get a room
    Doin' our thing, movin' too fast
    Candy paint with the windows all black
    Seats crème brûlée, what they gon' say?
    With the top down screamin', "Money ain't a thing"
    We up 'til six in the mornin'
    When the sunrise we'll be on it
    Know I got five, you know it's all live
    Tell me when to go, baby, when we gon' stop
    Baby when we go, slide, hey, hey
    Up all night, baby, when we goin' slide?
    Yeah, up all night, baby, when we goin' slide?
    Oh, up all night, baby, when we goin' slide?
    Four hunnid
    I need a baecation
    I need my bitch in an apron
    Booty all out cookin' bacon
    Orange juice and Ace, so we drankin'
    I only come out when the star's out
    I'm on a mission but we far out
    This city talkin' with a large mouth
    Yeah they after the boy like fall out
    Four hunnid
    Drop it, give me fifty, girl, drop it, give me fifty
    Used to slide with me 'cause you be trippin' when you miss me
    You go hold me close and on yo neck gon' be a hickie
    I ain't gotta do to much I know what get you sticky
    I ain't gotta know astrology I know yo' vibes
    Skip the foreplay you won't let niggas fuck with yo' mind
    I ain't given' out apologies when I'm behind
    Fuckin' up the seats of the brand new ride
    Doin' our thing, movin' too fast
    Candy paint with the windows all black
    Seats crème brûlée, what they gon' say?
    With the top down screamin', "Money ain't a thing"
    We up 'til six in the mornin'
    When the sunrise we'll be on it
    Know I got five, you know it's all live
    Tell me when to go, baby, when we gon' stop
    Baby when we go, slide, hey, hey
    Up all night, baby, when we goin' slide?
    Yeah, up all night, baby, when we goin' slide?
    Oh, up all night, baby, when we goin' slide?
    Fuckin' up the seats of the brand new ride

    Reply
  • December 7, 2019 at 5:36 pm
    Permalink

    Chris Brown on the Remix 🔥🔥🔥🔥🍹🍹 I love this song

    Reply
  • December 7, 2019 at 6:32 pm
    Permalink

    I need a baecation😍😍😍😘😘😘

    Reply
  • December 7, 2019 at 6:32 pm
    Permalink

    🗣SLAPS!

    Reply
  • December 7, 2019 at 7:27 pm
    Permalink

    her bay vibes show through out this amazing song. let the 925/707/510/415 rep all day . Yay area thang

    Reply
  • December 7, 2019 at 7:51 pm
    Permalink

    My friend likes you and he's only

    Reply
  • December 7, 2019 at 7:51 pm
    Permalink

    He's only 4

    Reply
  • December 7, 2019 at 8:12 pm
    Permalink

    I love it

    Reply
  • December 7, 2019 at 8:13 pm
    Permalink

    🔥🔥🔥

    Reply
  • December 7, 2019 at 8:30 pm
    Permalink

    shit goes hard!!! yass h.e.r.!

    Reply
  • December 8, 2019 at 12:20 am
    Permalink

    Is this not the best song ever

    Reply
  • December 8, 2019 at 12:22 am
    Permalink

    The only thing that ruins the song is the guy

    Reply
  • December 8, 2019 at 12:43 am
    Permalink

    elle dit "crème brûlée" a 0.53 ?

    Reply
  • December 8, 2019 at 1:18 am
    Permalink

    yooo i live in Vallejo, this song is a vibeee. so glad to see my cityy ❤️

    Reply
  • December 8, 2019 at 4:07 am
    Permalink

    I am always seeing people on cars

    Reply
  • December 8, 2019 at 4:11 am
    Permalink

    This my jam!!!!!!!!

    Reply
  • December 8, 2019 at 4:20 am
    Permalink

    Hi Boos

    Reply
  • December 8, 2019 at 8:40 am
    Permalink

    Fats 🤟🤟🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧 😎😎😎😎😎😍👏👏👏👏👏

    Reply
  • December 8, 2019 at 3:02 pm
    Permalink

    i love your songs

    Reply
  • December 8, 2019 at 3:49 pm
    Permalink

    Do put sing anymore

    Reply
  • December 8, 2019 at 5:31 pm
    Permalink

    This gives me chills, sooooo good

    Reply
  • December 8, 2019 at 5:39 pm
    Permalink

    Sorry, but this world have been so much better without the rap. Not every song needs a rapper calling ado an a bitch. She separated herself from so many others, but now she’s just joined the pack.

    Reply
  • December 8, 2019 at 5:48 pm
    Permalink

    Yes Vallejo wo

    Reply
  • December 8, 2019 at 6:51 pm
    Permalink

    I wasn’t feeling this song but H.E.R. got her thang to work

    Reply
  • December 8, 2019 at 6:59 pm
    Permalink

    Looks like YG couldn't make the shoot in the bay lol

    Reply
  • December 8, 2019 at 8:02 pm
    Permalink

    This is fire🔥🔥🔥 slide…!!!!!

    Reply
  • December 8, 2019 at 9:31 pm
    Permalink

    omg where the 707 sweats from??

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *